2014. február 10., hétfő

Helyszín és órarend - kerámia foglalkozások Tököl

2014 márciusától baráti áron jutottam egy kedves és kényelmes kis helyiséghez. Itt kedvemre alkothatok, jobban elférek, mint otthon és ha velem agyagoznál, tanulnál  és alkotnál, akkor te is elférsz.:)
Kevés a luxus, szolíd a kényelem. De van egy kis hely, asztal, szék, agyag és szerszámok az alkotáshoz.     Jó időben pedig a hatalmas udvar, árnyas fákkal.
Ott vagyok én is, hogy mindenben segítsek, mi kell még?
Gyere!

A hely

Módosult az utolsó pillanatban. nem az eszemre hallgattam, hanem a szívemre, remélem nem döntöttem rosszul, amikor a hatalmas udvarban álló kis parasztházat választottam a szép és tágas üzlethelyiség helyett.

Tököl, Táncsics M. u. 29.  ( az Állatorvosi rendelő utcájában )




Térkép
(kattints a térképre)




Fontos! Az órákon legfeljebb hat jelentkező vehet részt egy időben. 
Szeretnék mindenkinek személyre szabottan segíteni.

Ha legalább hárman vagytok és csoporttá szerveződve egyéb időpontban jönnétek, akkor az is megoldható!

Órarend



Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat


Délelőtt


Felnőtt
9-11
Elindult!
Még lehet csatlakozni.

Alapozó
9-11,30

Felnőtt
9-11
Elindult!
Még lehet csatlakozni.


Tematikus foglalkozás 10-11,30











Délután


Gyerek
16-17,30



Gyerek
16-17,30



Felnőtt
18-20

Alapozó
18-20,30



Felnőtt
18-20



A foglalkozásokról bővebb információt itt találsz:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése